Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

W przypadku gdy klient rozmyślił się z zakupu po jego otrzymaniu ma możliwość odesłania towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

Towar musi zostać odesłany w nienaruszonym stanie, rośliny nie mogą  zostać wcześniej wysadzone z pojemników, ponieważ ciągłe przesadzanie może uszkodzić ich system korzeniowy.

Po otrzymaniu przez nas towaru, zwracamy kwotę za towar (zwrot nie obejmuje kosztu transportu) w ciągu 7 dni.

Za uszkodzenia podczas transportu odpowiada kupujący dlatego prosimy o staranne pakowanie przesyłek.

 

REKLAMACJE

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, klient powinien zgłosić wadę w terminie do 14 dni od otrzymania towaru na adres email sklep@happygreen.pl . W wiadomości powinien znaleźć się opis problemu, numer telefonu kontaktowego oraz zdjęcia przedstawiające uszkodzenie. Na reklamacje odpowiadamy w ciągu 1-2 dni roboczych.

Shopping Cart